fbpx

Microsoft Teams

Teams van MS 365 is een uiterst geschikte app om met iedereen binnen én buiten het bedrijf samen te werken. Je kunt je bestanden bewaren, samen bewerken en chatten met elk teamlid. Online vergaderen is hierbij ook een handige functie. Alles voor, tijdens en na de vergadering wordt bewaard op één plaats waar iedereen van de vergadering toegang tot heeft. 

Teams is een online werkruimte dat je per team, per project, … kan indelen en waarin alle Office-onderdelen geïntegreerd zijn. Teams helpt je om alles overzichtelijk bij te houden op één plaats. Hiernaast zorgt Teams ook voor een drastische daling in je mailbox doordat alle conversaties plaatsvinden binnen jouw team. 

Online vergaderen met Teams

  • Onlinevergaderingen opzetten en organiseren;
  • vergaderen binnen een specifiek kanaal;
  • internen en externen uitnodigen;
  • functionaliteiten binnen een vergadering;
  • documenten, programma’s, bureaublad, … delen tijdens een vergadering;
  • hoe je zelf kan deelnemen aan een vergadering zowel als intern als extern persoon (gast).

Vlot samenwerken met Teams

  • Inhoud workshop “Online vergaderen met Teams”;
  • teams en kanalen maken en beheren;
  • teams uitbreiden met tabbladen;
  • groeps- en privéchats houden;
  • teambestanden bewaren en bewerken;
  • de belangrijkste instellingen aanpassen;
  • uitgebreide zoekfunctie gebruiken.

Dat en nog zoveel andere tips & tricks zal je leren tijdens één van de Teamtraining van YoCa. Ontdek de eindeloze mogelijkheden van deze uitgebreide tool tijdens de workshops.

Werkvormen

Online vergaderen met Teams:

  • Webinar: 1 uur – 2 trainers
  • Workshop: 1,5 uur – 1 trainer
  • 1-op-1-coaching:
    • algemeen gesprek
    • uitwerking / optimaliseren tool op maat
  • Vlot samenwerken met Teams:

  • Webinar: 2 uur – 2 trainers
  • Workshop: 3 uur – 1 trainer
  • 1-op-1-coaching:
    • algemeen gesprek
    • uitwerking / optimaliseren tool op maat
  • Ja, ik wil graag een samenwerkingsvoorstel aanvragen

     

     

    dit veld niet invullen s.v.p.